Imagocampagne ‘De Bouw maakt het’ wordt vervolgd

De imagocampagne van Bouwend Nederland ‘De Bouw maakt het’ wordt vervolgd in 2008 en gaat daarmee zijn derde jaar in.

Het doel van de campagne is om het echte beeld van de sector en alleen die daarin werkzaam zijn te tonen en te laten zien tot welke hoogstandjes de bedrijfstak in staat is. Bouwend Nederland voert de campagne samen met zijn leden. Immers het beeld van de van de bouw- en infrasector wordt dagelijks gemaakt op de vele plekken waar de bouw- en infra ondernemingen met hun belangrijke werk bezig zijn.

Een onderdeel van de imagocampagne is de Dag van de Bouw

Op deze dag, die in 2008 op 31 mei plaatsvindt, worden talloze uiteenlopende projecten en locaties opengesteld voor het publiek. Bij de tweede editie, die in 2007 is gehouden, waren er 208 projecten open. Het betrof onder meer woonwijken, kantoorpanden, scholen, stadions, winkelcomplexen, wegen, viaducten, spoorverbindingen en multifunctionele gebouwen. Er kwamen ruim 67.000 bezoekers op af.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Bouwend Nederland