Connekt beoogd uitvoerder Impuls Dynamisch Verkeersmanagement Vaarwegen

in opdracht van Rijkswaterstaat schreef Connekt een plan van aanpak

Minimaal 45% van de aan- en afvoer van de Tweede Maasvlakte verloopt vóór eind 2013 via de binnenvaart. Dat is het doel van het programma ‘Impuls Dynamisch Verkeersmanagement Vaarwegen’ van Rijkswaterstaat.

In opdracht van Rijkswaterstaat schreef Connekt een plan van aanpak.

Connekt is tevens beoogd uitvoerder van Spoor 2.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Connekt

Connekt beoogd uitvoerder Impuls Dynamisch Verkeersmanagement Vaarwegen | Infrasite

Connekt beoogd uitvoerder Impuls Dynamisch Verkeersmanagement Vaarwegen

in opdracht van Rijkswaterstaat schreef Connekt een plan van aanpak

Minimaal 45% van de aan- en afvoer van de Tweede Maasvlakte verloopt vóór eind 2013 via de binnenvaart. Dat is het doel van het programma ‘Impuls Dynamisch Verkeersmanagement Vaarwegen’ van Rijkswaterstaat.

In opdracht van Rijkswaterstaat schreef Connekt een plan van aanpak.

Connekt is tevens beoogd uitvoerder van Spoor 2.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Connekt