Twynstra Gudde benoemt nieuwe partner

“Overheden moeten bij het vinden en implementeren van oplossingen voor mobiliteitsvraagstukken veel aandacht besteden aan processen en uitvoeringsarrangementen. Dit wordt steeds belangrijker om tot een effectief beleid te komen.”

Dit zegt ir. E.J. (Erik) Verroen die per 1 juli 2005 is benoemd tot partner van Twynstra Gudde.

Erik Verroen is sinds 2002 werkzaam bij Twynstra Gudde en houdt zich als vervoerplanoloog, adviseur en manager al jaren bezig met vraagstukken op het gebied van verkeer, vervoer en infrastructuur. Hij fungeert als bruggenbouwer tussen de beleidsinhoudelijke vraagstukken rond mobiliteit en de besluitvormings- en organisatieprocessen die hiermee samenhangen. Hij heeft veel gewerkt voor verschillende overheden in binnen- en buitenland.

Verroen is onder meer betrokken bij knooppunt- en infrastructuurontwikkeling, zoals Rondje Randstad, Mobiliteitsplan Vlaanderen, Regionaal Vervoerplan Amsterdam, Openbaar Vervoer visie Zuid Holland, Knooppuntontwikkeling in Leiden en RandstadRail.

Voorheen was Verroen werkzaam bij TNO Inro en Technische Universiteit Delft.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Twynstra Gudde

Twynstra Gudde benoemt nieuwe partner | Infrasite

Twynstra Gudde benoemt nieuwe partner

“Overheden moeten bij het vinden en implementeren van oplossingen voor mobiliteitsvraagstukken veel aandacht besteden aan processen en uitvoeringsarrangementen. Dit wordt steeds belangrijker om tot een effectief beleid te komen.”

Dit zegt ir. E.J. (Erik) Verroen die per 1 juli 2005 is benoemd tot partner van Twynstra Gudde.

Erik Verroen is sinds 2002 werkzaam bij Twynstra Gudde en houdt zich als vervoerplanoloog, adviseur en manager al jaren bezig met vraagstukken op het gebied van verkeer, vervoer en infrastructuur. Hij fungeert als bruggenbouwer tussen de beleidsinhoudelijke vraagstukken rond mobiliteit en de besluitvormings- en organisatieprocessen die hiermee samenhangen. Hij heeft veel gewerkt voor verschillende overheden in binnen- en buitenland.

Verroen is onder meer betrokken bij knooppunt- en infrastructuurontwikkeling, zoals Rondje Randstad, Mobiliteitsplan Vlaanderen, Regionaal Vervoerplan Amsterdam, Openbaar Vervoer visie Zuid Holland, Knooppuntontwikkeling in Leiden en RandstadRail.

Voorheen was Verroen werkzaam bij TNO Inro en Technische Universiteit Delft.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Twynstra Gudde