Chatten met Rijkswaterstaat; vanaf 27 mei dagelijks

proef tot en met 27 augustus 2010

Vanaf 27 mei 2010 kunt u dagelijks chatten met Rijkswaterstaat. Op de website van Rijkswaterstaat start een proef waarbij voorlichters van de Landelijke Informatielijn u van maandag tot en met vrijdag op vaste tijden online te woord staan. De proef duurt tot en met 27 augustus 2010.

Waarom chat?
Met de proef wordt bekeken of deze snelle manier van online interactie aansluit bij de behoefte van het publiek.

Met dit extra loket voor publieksvragen (naast e-mail, telefoon en twitter) hebt u nog meer keus om in contact te komen met Rijkswaterstaat. Daarnaast kan Rijkswaterstaat zo ervaring opdoen met deze directe wijze van communiceren met het publiek op internet.

Proef
Tijdens de proefperiode kunt u van maandag tot en met vrijdag dagelijks chatten van 13:00 tot 16:30 uur via www.rijkswaterstaat.nl/chat

Door op deze pagina in te loggen met uw naam en e-mailadres kunt u eenvoudig in contact komen met een woordvoerder van de Landelijke Informatielijn. Via de chat worden informatievragen en klachten afgehandeld.

Evaluatie
Na de proefperiode volgt een evaluatie en wordt duidelijk of chatten een meerwaarde heeft en ook in de toekomst door Rijkswaterstaat wordt ingezet.

Rijkswaterstaat online
Rijkswaterstaat wil ook op internet publieksgericht bezig zijn. Zo kunnen burgers via deze website eenvoudig een vraag stellen via chat of e-mail.

Ook is Rijkswaterstaat actief op de sociale netwerksite Twitter via www.twitter.com/rijkswaterstaat kunt u zich aanmelden als ‘follower’, zodat u op hoogte blijft van het laatste nieuws op de (vaar)weg en van Rijkswaterstaat.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat

Chatten met Rijkswaterstaat; vanaf 27 mei dagelijks | Infrasite

Chatten met Rijkswaterstaat; vanaf 27 mei dagelijks

proef tot en met 27 augustus 2010

Vanaf 27 mei 2010 kunt u dagelijks chatten met Rijkswaterstaat. Op de website van Rijkswaterstaat start een proef waarbij voorlichters van de Landelijke Informatielijn u van maandag tot en met vrijdag op vaste tijden online te woord staan. De proef duurt tot en met 27 augustus 2010.

Waarom chat?
Met de proef wordt bekeken of deze snelle manier van online interactie aansluit bij de behoefte van het publiek.

Met dit extra loket voor publieksvragen (naast e-mail, telefoon en twitter) hebt u nog meer keus om in contact te komen met Rijkswaterstaat. Daarnaast kan Rijkswaterstaat zo ervaring opdoen met deze directe wijze van communiceren met het publiek op internet.

Proef
Tijdens de proefperiode kunt u van maandag tot en met vrijdag dagelijks chatten van 13:00 tot 16:30 uur via www.rijkswaterstaat.nl/chat

Door op deze pagina in te loggen met uw naam en e-mailadres kunt u eenvoudig in contact komen met een woordvoerder van de Landelijke Informatielijn. Via de chat worden informatievragen en klachten afgehandeld.

Evaluatie
Na de proefperiode volgt een evaluatie en wordt duidelijk of chatten een meerwaarde heeft en ook in de toekomst door Rijkswaterstaat wordt ingezet.

Rijkswaterstaat online
Rijkswaterstaat wil ook op internet publieksgericht bezig zijn. Zo kunnen burgers via deze website eenvoudig een vraag stellen via chat of e-mail.

Ook is Rijkswaterstaat actief op de sociale netwerksite Twitter via www.twitter.com/rijkswaterstaat kunt u zich aanmelden als ‘follower’, zodat u op hoogte blijft van het laatste nieuws op de (vaar)weg en van Rijkswaterstaat.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat

Een uitgave van ProMedia Group
ProMedia Group
ProMedia Group
Weena 505 B18
3013 AL Rotterdam

Tel: +31 (0)10-280-1024
redactie@infrasite.nl