Rijkswaterstaat presenteert (digitaal) jaarverslag 2010

Voor RWS was 2010 het jaar waarin we de grootste productieopgave in onze geschiedenis kregen toevertrouwd. Het jaarverslag 2010 laat zien hoe die topproductie is opgepakt in onze maatschappelijke rollen van landelijk projectmanager, netwerkmanager en crisis- en calamiteitenmanager. Het jaarverslag is nu digitaal beschikbaar.

Afgelopen jaar heeft Rijkswaterstaat zich weer ingespannen voor een droog, schoon, veilig en bereikbaar Nederland. Dit kon alleen door intensief samen te werken met onze maatschappelijke partners. Zo realiseerde Rijkswaterstaat een productieopgave van ruim 5,2 miljard euro.

Digitaal jaarverslag

Met de digitale versie van het jaarverslag is het nog eenvoudiger om specifieke informatie te vinden die iedereen voor zichzelf belangrijk of interessant vindt. Ook voor mobiel internet is er een digitale versie van het jaarverslag beschikbaar: jaarverslag 2010 op mobiel.

Verantwoording

Omdat Rijkswaterstaat met publieke gelden werkt, behoren we verantwoording af te leggen aan politiek en burgers. Het uitbrengen van een helder jaarverslag past daarbij.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat

Rijkswaterstaat presenteert (digitaal) jaarverslag 2010 | Infrasite

Rijkswaterstaat presenteert (digitaal) jaarverslag 2010

Digitaal jaarverslag

Verantwoording

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite