Foto: Ivo Ketelaar
Nieuwsbericht | Datum: 04-09-2017



Nieuwe ongelijkvloerse kruising N279 De Brand eerder open voor verkeer




Vanaf zaterdag 2 september 2017 is de nieuwe ongelijkvloerse kruising ter hoogte van bedrijventerrein De Brand bij 's-Hertogenbosch open voor verkeer. Dat is twee maanden eerder dan gepland. Daarmee is ook de laatste kruising op de N279 vanaf 's-Hertogenbosch tot aan de A50 bij Veghel ongelijkvloers gemaakt en is bedrijventerrein De Brand via twee toegangen ontsloten.

Bij de verbreding van de N279 tussen 's-Hertogenbosch en Veghel naar 2x2 rijstroken zijn nagenoeg alle bestaande kruisingen met verkeerslichten omgebouwd tot ongelijkvloerse aansluitingen. Alleen de aansluiting bij bedrijventerrein De Brand zou via verkeerslichten geregeld blijven. Als extra aanvulling op het project is ook deze kruising nu deels ongelijkvloers gemaakt zodat het verkeer hier sneller en veiliger door kan rijden. Met de nieuwe aansluiting heeft verkeer vanaf het bedrijventerrein een directe rijbaan zonder verkeerslichtern richting Utrecht. Verkeer van en naar Veghel rijdt via de Beusingsedijk.

Afrondende werkzaamheden
Met de openstelling van de vernieuwde aansluiting kan het verkeer overdag weer ongehinder doorrijden op de N279. Van maandag 4 tot en met 8 september vinden er dagelijks van 20.00 - 06.00 uur nog wel afrondende werkzaamheden plaats aan de toegang bij de Beusingsedijk. Zowel de rotonde Beusingsedijk als de afrit N279 Den Dungen vanuit Veghel zijn dan afgesloten voor autoverkeer. Fietsers en landbouwverkeer hebben doorgang via het fietspad. Verkeer vanaf De Brand richting ’s-Hertogenbosch wordt in deze uren omgeleid via aansluiting de Eenhoorn. Verkeer vanaf De Brand richting Veghel wordt omgeleid via de Eenhoorn richting ’s-Hertogenbosch, de Lambooijbrug en de Maastrichterweg richting Veghel. Verkeer op de N279 van en naar Rosmalen/Berlicum wordt omgeleid via de Runweg, Hoogstraat, Hasseltsedijk en Wamberg.



Deel dit artikel:                   





Investering van 1,25M voor startup Hardt Hyperloop
Nieuwsbericht
Containeroverslag motor achter groei Rotterdamse haven
Nieuwsbericht
Rijkswaterstaat en CROW investeren in kennis en innovatie met infrasector
Nieuwsbericht
Eindrapport Hoekse Lijn: Onvoldoende regie
Nieuwsbericht
Nieuwe pilot met zonnewegdek SolaRoad voor zwaar verkeer
Nieuwsbericht
Interbestuurlijk programma: extra geld naar maatschappelijke opgaven
Nieuwsbericht
Minister Cora van Nieuwenhuizen slaat eerste paal Reevesluis
Nieuwsbericht
Roelofs Groep winnaar DIA Innovation Award Volandis
Nieuwsbericht
Intertraffic Amsterdam 2018: Slimme mobiliteitsoplossingen voor verkeersdoorstroming
Weblogposting
Gids voor gezonde leefomgeving online
Nieuwsbericht
Aanpassing maximumsnelheid op meerdere A-wegen in te zien
Nieuwsbericht
Ruim 9 miljoen verkeersovertredingen geconstateerd in 2017
Nieuwsbericht
Eerste slimme kruising ligt in Fryslân
Nieuwsbericht
Alstom wins the Europe 1 Mobility Trophy for its hydrogen train
Nieuwsbericht
Afkoppelpijp wint RIONEDinnovatieprijs 2018
Nieuwsbericht
Starthandeling drie projecten Aanpak Twentekanalen
Nieuwsbericht
Inschrijving Innovatieprijs Tour de Force 2018 van start
Nieuwsbericht
Ruim 300 miljoen voor meer treinen Den Haag-Rotterdam
Nieuwsbericht
Aanpak tegen koperdiefstal zeer succesvol
Nieuwsbericht
Waarderingskengetallen MKBA Fiets: state-of-the-art
Nieuwsbericht
Extra financiering voor langetermijnvisie kabels en leidingen
Nieuwsbericht
GRIP Road Inspection en Straalbedrijf van Gompel samen op Infra Relatiedagen Hardenberg
Weblogposting
Multi-brand Truck Platooning will become a reality in Europe
Nieuwsbericht








[Banners]