Park-line introduceert mobiel parkeren bij Schiphol

Vlak voor de vakantiedrukte introduceert mobiele parkeerder Park-line haar diensten op luchthaven Schiphol. Sinds 1 juli j.l. is op drie Sky Park parkeerlocaties nabij de luchthaven ‘eerlijk parkeren’ met Park-line voor zowel lang als kort parkeren mogelijk. De goed getimede introductie is onder Nederlandse vakantiegangers niet onopgemerkt gebleven; inmiddels zijn er sinds de introductie meer dan honderd reserveringen binnen voor de zomermaanden.

Mobiel parkeren met Park-line is op dit moment al in 32 steden in Nederland mogelijk. Met Schiphol als jongste locatie op de lijst breidt Park-line haar netwerk nog verder uit. Tomas Novak, Commercieel Directeur Park-line, is blij met deze toplocatie: “Met de introductie van Park-line bij Schiphol kunnen we onze afnemers lage tarieven en nog meer service aanbieden” vertelt een opgetogen Novak. “Het werkt heel gemakkelijk. Je reserveert binnen twee minuten online een parkeerplaats en ontvangt een bevestiging per mail. Op de dag van vertrek rij je naar de uitgekozen parkeerlocatie en op vertoon van je Park-line parkeerkaart wordt de parkeeractie bevestigt. Een exclusieve shuttlebus brengt vervolgens jou en je koffers direct naar de juiste luchtvaartmaatschappij. Bij terugkomst op Schiphol bel je de Schipholshuttle en binnen 10 minuten sta je weer naast je auto, 24 uur per dag.” aldus Novak. De parkeerkosten worden zoals gewoonlijk achteraf op de Park-line factuur gezet.

Park-line Terminals

Park-line bij Schiphol is zowel voor de vakantieganger als voor zakelijke reiziger erg aantrekkelijk. Zo biedt het, 24 uur per dag, zeven dagen, per week de mogelijkheid om bij de Zuid, West- en Budget Terminal te parkeren tegen een scherp tarief voor zowel langparkeren als kortparkeren. Op www.park-line.nl/schiphol is alle informatie m.b.t. de afstanden, tarieven en de extra voordelen van deze terminals te vinden.

Park-line zakelijk

Parkeren bij Schiphol is met 19% BTW belast. Doordat de parkeerkosten op de Park-line factuur staan kan een factuur direct worden ingeboekt. Op die manier kan een bedrijf eenvoudig de BTW terug vorderen van deze parkeeractie(s).

Park-line reserveren

Via de Park-line helpdesk kan men last minute reserveren door te bellen met 0900-7275546 (€ 0,15 /min), optie 3. Tot 48 uur voor vertrek kan elke reservering kosteloos worden geannuleerd. In totaal zijn er het hele jaar door 1250 parkeerplaatsen beschikbaar. Reserveren kan eenvoudig via www.park-line.nl/schiphol.

Parkeren bij Schiphol met Park-line, is zorgeloos, voordelig en voor iedereen, dus de ideale manier om aan een vakantie of zakenreis te beginnen.

Over mobiel parkeren van Park-line

De gebruikers van het systeem starten en stoppen hun parkeeracties eenvoudig via de mobiele telefoon. Bij aankomst geeft de parkeerder het zonenummer door aan Park-line. Dit kan door te bellen, sms’en, via mobiel internet of met de app voor iPhone en Android. Bij terugkomst meldt de automobilist zich op dezelfde wijze weer eenvoudig af. Desgewenst worden periodieke sms-berichten gestuurd ter herinnering aan lopende parkeeracties. Aan het eind van de maand worden de parkeerkosten via automatisch incasso of creditcard geïncasseerd.

Parkeren bij Schiphol wordt mogelijk gemaakt in samenwerking met Sky Park.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Park-Line B.V.