Veelgestelde vragen

Algemeen

Abonnementen

Online Portal

Overige vragen


Algemeen

Wat is Infrasite Premium?

Infrasite Premium is het nieuwe betaalde platform voor professionals werkzaam in en rondom infrastructuur en mobiliteit. Infrasite brengt 24/7 nieuws en inspirerende artikelen over ontwikkelingen, innovaties en achtergronden in de infrastructuur. Dit is online en exclusief voor abonnees.

Infrasite was altijd vrij toegankelijk, waarom is het voor Infrasite nodig te sluiten voor niet-abonnees?

Sinds de start van Infrasite in 2002 hebben we ons ten doel gesteld om de gehele infrabouw wereld op dagelijkse basis te informeren over actualiteiten, achtergronden en ontwikkelingen. Sinds de overname in juli 2020 door ProMedia Group is de redactie uitgebreid met ervaren journalisten om de nieuwsvoorziening nog verder te kunnen verbeteren. Dit doen wij met exclusieve verhalen, reportages, analyses en achtergrondverhalen waarmee wij het nieuws voor de sector duiden. Om de kwaliteitsjournalistiek te blijven verbeteren, vragen wij u om lid te worden van Infrasite via een abonnement of een bedrijfsabonnement.

Worden alle artikelen achter een betaalmuur geplaatst?

Nee, een klein deel van de artikelen zal nog zonder een abonnement toegankelijk zijn. U wordt wel gevraagd om uw e-mailadres. Als u een gratis account heeft aangemaakt, dan kunt u rechtsboven op de website inloggen en nog een aantal artikelen gratis lezen. U ziet de pop-in voor een gratis account als u een aantal artikelen heeft gelezen.


Abonnementen

Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit heeft u direct toegang.

Abonnement aanvragen

Wat kan ik allemaal doen met digitale toegang van Infrasite?

U kunt waar en wanneer u wilt het laatste nieuws op uw smartphone, tablet of desktop lezen. Daarnaast heeft u volledig toegang tot alle artikelen zoals columns, reportages en achtergronden op infrasite.nl.

Hoe werkt de automatische verlenging van het abonnement en hoe wordt dit gefactureerd?

Een proefabonnement heeft een looptijd van een bepaalde periode. Na de proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet naar een regulier betaald abonnement. Het tarief wordt jaarlijks eenmalig geïncasseerd via automatische incasso of op factuur.

Hoe kan ik een (proef)abonnement opzeggen?

Door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (klantenservice@promedia.nl), kunt u uw (proef)abonnement opzeggen.

Wat is de opzegtermijn van een proef abonnement?

U kan het abonnement te allen tijde tegen het einde van deze termijn opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Alle proefabonnementen worden na ommekomst van de proefperiode, behoudens tijdige opzegging, omgezet in een abonnement voor de duur van één jaar.


Online Portal

Ik heb een Team 3, Team 5 of een bedrijfs/partner abonnement en ben beheerder van het abonnement. Hoe kan ik een collega een lezerslicentie geven?

In de online portal kunt u gemakkelijk uw abonnement inzien en beheren. U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. U selecteert het beschikbare abonnement. Uw collega ontvangt een e-mail (afzender accounts@promedia.nl) om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord het aangemaakt, dan kan hij of zij met deze gegevens ook inloggen op Infrasite.nl. Let op, de activatielink is 24 uur geldig. Informeer uw collega dat hij of zij het account kan gaan activeren.

Ga naar de Online Portal

Ik kan niet inloggen op infrasite.nl of in de online portal. Wat kan ik doen?

U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl. De klantenservice helpt u graag.

Hoe kan ik taal aanpassen van het Engels naar het Nederlands?

Ga naar “My settings” en pas “Language” aan naar Dutch (NL). Klik vervolgens op “Save”.


Overige vragen

Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen of e-mailen?

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl.

Veelgestelde vragen | Infrasite

Veelgestelde vragen

Algemeen

Abonnementen

Online Portal

Overige vragen


Algemeen

Wat is Infrasite Premium?

Infrasite Premium is het nieuwe betaalde platform voor professionals werkzaam in en rondom infrastructuur en mobiliteit. Infrasite brengt 24/7 nieuws en inspirerende artikelen over ontwikkelingen, innovaties en achtergronden in de infrastructuur. Dit is online en exclusief voor abonnees.

Infrasite was altijd vrij toegankelijk, waarom is het voor Infrasite nodig te sluiten voor niet-abonnees?

Sinds de start van Infrasite in 2002 hebben we ons ten doel gesteld om de gehele infrabouw wereld op dagelijkse basis te informeren over actualiteiten, achtergronden en ontwikkelingen. Sinds de overname in juli 2020 door ProMedia Group is de redactie uitgebreid met ervaren journalisten om de nieuwsvoorziening nog verder te kunnen verbeteren. Dit doen wij met exclusieve verhalen, reportages, analyses en achtergrondverhalen waarmee wij het nieuws voor de sector duiden. Om de kwaliteitsjournalistiek te blijven verbeteren, vragen wij u om lid te worden van Infrasite via een abonnement of een bedrijfsabonnement.

Worden alle artikelen achter een betaalmuur geplaatst?

Nee, een klein deel van de artikelen zal nog zonder een abonnement toegankelijk zijn. U wordt wel gevraagd om uw e-mailadres. Als u een gratis account heeft aangemaakt, dan kunt u rechtsboven op de website inloggen en nog een aantal artikelen gratis lezen. U ziet de pop-in voor een gratis account als u een aantal artikelen heeft gelezen.


Abonnementen

Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit heeft u direct toegang.

Abonnement aanvragen

Wat kan ik allemaal doen met digitale toegang van Infrasite?

U kunt waar en wanneer u wilt het laatste nieuws op uw smartphone, tablet of desktop lezen. Daarnaast heeft u volledig toegang tot alle artikelen zoals columns, reportages en achtergronden op infrasite.nl.

Hoe werkt de automatische verlenging van het abonnement en hoe wordt dit gefactureerd?

Een proefabonnement heeft een looptijd van een bepaalde periode. Na de proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet naar een regulier betaald abonnement. Het tarief wordt jaarlijks eenmalig geïncasseerd via automatische incasso of op factuur.

Hoe kan ik een (proef)abonnement opzeggen?

Door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (klantenservice@promedia.nl), kunt u uw (proef)abonnement opzeggen.

Wat is de opzegtermijn van een proef abonnement?

U kan het abonnement te allen tijde tegen het einde van deze termijn opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Alle proefabonnementen worden na ommekomst van de proefperiode, behoudens tijdige opzegging, omgezet in een abonnement voor de duur van één jaar.


Online Portal

Ik heb een Team 3, Team 5 of een bedrijfs/partner abonnement en ben beheerder van het abonnement. Hoe kan ik een collega een lezerslicentie geven?

In de online portal kunt u gemakkelijk uw abonnement inzien en beheren. U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. U selecteert het beschikbare abonnement. Uw collega ontvangt een e-mail (afzender accounts@promedia.nl) om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord het aangemaakt, dan kan hij of zij met deze gegevens ook inloggen op Infrasite.nl. Let op, de activatielink is 24 uur geldig. Informeer uw collega dat hij of zij het account kan gaan activeren.

Ga naar de Online Portal

Ik kan niet inloggen op infrasite.nl of in de online portal. Wat kan ik doen?

U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl. De klantenservice helpt u graag.

Hoe kan ik taal aanpassen van het Engels naar het Nederlands?

Ga naar “My settings” en pas “Language” aan naar Dutch (NL). Klik vervolgens op “Save”.


Overige vragen

Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen of e-mailen?

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl.