MMRI

‘OV-bedrijven moeten inzetten op betere communicatie’

OV ombudsman kritisch over haperende informatievoorziening OV-bedrijven moeten beter communiceren met hun reizigers als er vertragingen optreden of diensten uitvallen. Ook de informatievoorziening over de algemene voorwaarden van OV-abonnementen kan beter. Dit schrijft de OV ombudsman,...Lees verder
|Reageer|door: Redactie Infrasite

Eerste diensten Talking Traffic live voor verkeersgebruikers

Ruim 1,2 miljoen weggebruikers kunnen vanaf nu persoonlijke waarschuwingen voor naderend filegevaar, stilstaand verkeer en plotseling veranderende lokale weersomstandigheden ontvangen. Gebruikers van Flitsmeister profiteren als eerste van dit soort realtime informatie. Het is de eerste...Lees verder
|Reageer|door: Redactie Infrasite

9292 en Vitence starten samenwerking: OV Beter

OV Beter helpt bij het verbeteren van toegankelijke reisinformatie 9292 en Vitence zijn een strategische samenwerking gestart: OV Beter. In dit samenwerkingsverband bundelen zij hun krachten en helpen zij reizigers door het tonen van haltetoegankelijkheid en...Lees verder
|Reageer|door: Redactie Infrasite

9292 geeft ruim 700 miljoen reisadviezen in 2016

Reisinformatiegigant 9292 heeft zichzelf opnieuw overtroffen Ook in 2016 zette de groei in aantal reisadviezen weer door. Waar het bedrijf in 2015 dagelijks gemiddeld 1.8 reisadviezen produceerde, waren dat er in 2016 ruim 1.9 miljoen. In...Lees verder
|Reageer|door: Redactie Infrasite

Fietsenstalling in de 9292 reisplanner

Sinds 22 december 2016 kunnen ov-reizigers in het reisadvies van 9292 ook zien of ze hun fiets kunnen parkeren bij een halte. Op de haltepagina’s wordt niet alleen vermeld of er een fietsenstalling aanwezig is,...Lees verder
|Reageer|door: Redactie Infrasite