Definitie


ZKL 3000





Omdat capaciteit een steeds groter issue is op het spoor worden steeds naar efficiëntere methodieken gezocht. De ZKL 3000 is de nieuwe ontwikkeling binnen de railinfra. Deze ZKL kan in de nabije toekomst op afstand geschakeld worden. Men is dan in de gelegenheid met zijn / haar GSM zeer doeltreffend en binnen een paar minuten een Buitendienststelling te organiseren, beheren en administreren. Dit levert direct meer capaciteit op voor de beheerder, vervoerders en / of de aannemer.

Deze ZKL is voorzien van een GPS en een Black-box. Zodoende is altijd te achterhalen waar het product gebruikt is en of er zich mogelijke problemen hebben voorgedaan. De Leider Werkplek Beveiliging wordt zodoende ondersteund in zijn / haar eigen administratie en integriteit. Tevens is een GSM/GPRS-unit of GSMR-unit in deze ZKL aanwezig, waardoor deze op afstand kan communiceren met de GSM van de Leider werkplekbeveiliging. In een SMS worden de status van de kortsluiting, de status van de batterijen en de GPS coördinaten weergegeven.

Door het toepassen van nieuwe technieken is het niet meer mogelijk dat deze ZKL kan doorbranden door spoorstroomlopen zoals PSSSL. Tevens is de gebruiksduur verhoogd van maximaal 24 uur tot 70 uur. Het is mogelijk om de ZKL toe te passen bij een 52-urige buitendienststelling zonder de voeding te vervangen.

   

 http://issnl.e-sites.nl/index2.php



Deze gegevens stammen uit Railpedia. Railpedia is in 2010 in Infrasite opgenomen.
Wilt u gegevens gewijzigd hebben of heeft u vragen, neemt u dan contact op met de redactie van Infrasite.

This page was last changed in Railpedia on Feb 24, 2010 by pieter gardenier.


Deze definitie of dit lemma wijzigen? Een nieuw lemma starten? Dat kan! Klik hier en mail ons!


Deel dit artikel:                   





6 Redenen om Verkeer, Mobiliteit & Parkeren te bezoeken
Weblogposting
Lightwell levert 700 armaturen aan Heerhugowaard
Weblogposting
Interview met Ineke Meijer namens de Provincie Gelderland over het Partnership Talking Traffic
Artikel
Bezoek Active Roads op stand 2.114!
Weblogposting
Primeur op Verkeer, Mobiliteit & Parkeren 2017: De Verrijdbare Mobiele Parkeer Unit (VMPU) van De Groot Camerasystemen (stand 2.092)!
Weblogposting
Aangepaste aanbestedingsdocumenten voor Design & Construct-contracten
Nieuwsbericht
Steun op VN klimaattop voor nieuw in Nederland gevestigd klimaatcentrum
Nieuwsbericht
Eerste schop in de grond voor bouw Nieuwe Sluis Terneuzen
Nieuwsbericht
Aanbesteding A1 Apeldoorn-Azelo fase 1 van start
Nieuwsbericht
Start verkenning Drentse Zonneroute A37
Nieuwsbericht
Start proef innovatieve laadmethode afval vervoer over water
Nieuwsbericht
Viering hoogwaterveiligheid Grensmaas
Nieuwsbericht
CBS onderzoek Verplaatsingen in Nederland
Nieuwsbericht
Lezingen van topniveau bij Verkeer, Mobiliteit & Parkeren 2017
Weblogposting
Sneller en langer groen voor fietsers in ’s-Hertogenbosch
Nieuwsbericht
Dynniq gaat samenwerken met het TU Delft Transport Instituut
Weblogposting
Verkeer rijdt over de nieuwe N31 door Harlingen
Nieuwsbericht
Oost-Nederland zet in op Slimme Mobiliteit
Nieuwsbericht
Zelfrijdende auto kansloos zonder aanpassingen in verkeersinfrastructuur in Nederland
Artikel
Samenwerking Noord-Brabant en Ohio voor Smart en Green Mobility
Nieuwsbericht
Flowtack van Royal HaskoningDHV wint De Vernufteling
Nieuwsbericht
A2 Maastricht wint Schreuderprijs 2017
Nieuwsbericht
Nominaties RIONEDinnovatieprijs 2018
Nieuwsbericht








[Banners]