Definitie


ZKL 3000





Omdat capaciteit een steeds groter issue is op het spoor worden steeds naar efficiëntere methodieken gezocht. De ZKL 3000 is de nieuwe ontwikkeling binnen de railinfra. Deze ZKL kan in de nabije toekomst op afstand geschakeld worden. Men is dan in de gelegenheid met zijn / haar GSM zeer doeltreffend en binnen een paar minuten een Buitendienststelling te organiseren, beheren en administreren. Dit levert direct meer capaciteit op voor de beheerder, vervoerders en / of de aannemer.

Deze ZKL is voorzien van een GPS en een Black-box. Zodoende is altijd te achterhalen waar het product gebruikt is en of er zich mogelijke problemen hebben voorgedaan. De Leider Werkplek Beveiliging wordt zodoende ondersteund in zijn / haar eigen administratie en integriteit. Tevens is een GSM/GPRS-unit of GSMR-unit in deze ZKL aanwezig, waardoor deze op afstand kan communiceren met de GSM van de Leider werkplekbeveiliging. In een SMS worden de status van de kortsluiting, de status van de batterijen en de GPS coördinaten weergegeven.

Door het toepassen van nieuwe technieken is het niet meer mogelijk dat deze ZKL kan doorbranden door spoorstroomlopen zoals PSSSL. Tevens is de gebruiksduur verhoogd van maximaal 24 uur tot 70 uur. Het is mogelijk om de ZKL toe te passen bij een 52-urige buitendienststelling zonder de voeding te vervangen.

   

 http://issnl.e-sites.nl/index2.php



Deze gegevens stammen uit Railpedia. Railpedia is in 2010 in Infrasite opgenomen.
Wilt u gegevens gewijzigd hebben of heeft u vragen, neemt u dan contact op met de redactie van Infrasite.

This page was last changed in Railpedia on Feb 24, 2010 by pieter gardenier.


Deze definitie of dit lemma wijzigen? Een nieuw lemma starten? Dat kan! Klik hier en mail ons!


Deel dit artikel:                   





Proef spookfiles A58: doorontwikkeling C-ITS biedt grote kansen
Nieuwsbericht
Winners RailTech Innovation Awards 2017 announced
Nieuwsbericht
Waterschappen op weg klimaatambities waar te maken
Nieuwsbericht
Bernard Wientjes presenteert De Bouwagenda aan kabinet
Nieuwsbericht
TLEX: real-time data-uitwisseling tussen verkeerslichten en weggebruikers
Nieuwsbericht
Witteveen+Bos boekt goede resultaten over 2016
Nieuwsbericht
Praktijkproef voertuigdata: veiliger rijden door slimmer data benutten
Nieuwsbericht
Elke 10 minuten een IC
Nieuwsbericht
Historische namen voor viaducten in de Tractaatweg
Nieuwsbericht
Intertraffic Amsterdam joins forces with Automotive Week
Nieuwsbericht
Contract ondertekend: vernieuwing Amstelveenlijn flinke stap dichterbij
Nieuwsbericht
ACM: Spoorvervoerders maken zich zorgen over marktontwikkelingen
Nieuwsbericht
Camerabeeld om spoor te inspecteren
Nieuwsbericht
Nederlandse kust goed in het zand
Nieuwsbericht
UvW: Minister Schultz ontvangt Uniepenning
Nieuwsbericht
2016 redelijk jaar voor Movares – bedrijfsresultaat € 4,9 mln
Nieuwsbericht
Waterschappen: Klimaataanpak duldt geen uitstel
Nieuwsbericht
A10 West deze zomer dicht voor groot onderhoud
Nieuwsbericht
Lean & Green Off-Road op weg naar landelijk dekkend netwerk
Nieuwsbericht
17 maart zijn 45.000 mensen Bewust Veilig
Nieuwsbericht
Tracébesluit A12/A15 Ressen-Oudbroeken (ViA15) ter visie
Nieuwsbericht
Herman van der Horst nieuwe divisiedirecteur Movares
Nieuwsbericht
Verkeersbordendatabank als instrument voor veiliger en duurzamer verkeer
Nieuwsbericht








[Banners]