Goochem in de prijzen
Den Haag – De campagne Goochem het Gordeldier heeft een Accent gewonnen. De Accent is een vakprijs van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN).
Een vakjury van marketing- en communicatieprofessionals beoordeelt jaarlijks zo’n driehonderd campagnes in tien categorieen. De Goochem-campagne, die het dragen van gordels op de achterbank moet bevorderen, won een prijs in de categorie Non-Profit/Overheid. De campagne verdient de prijs vooral omdat het een innovatief concept is, voor en door kinderen gemaakt. Het is de eerste keer dat de overheid kiest voor zo n aanpak, en met groot succes.
Bovendien kan Goochem steeds opnieuw worden ingezet. De doelgroep, kinderen tussen de vier en twaalf jaar, vernieuwt zichzelf steeds. Ook kan Goochem worden gebruikt bij andere campagnes, wat bijvoorbeeld gebeurt bij een campagne over kinderbeveiligingsmiddelen die eind van dit jaar van start gaat.
U las zojuist één van de gratis premium artikelen
Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.
Bent u al abonnee?