Start campagne Gek op Goochem

Den Haag – Gek op Goochem. Met deze nieuwe slogan is de campagne van start gegaan die het dragen van de autogordel op de achterbank moet stimuleren. Deze campagne is speciaal gericht op kinderen van vier tot twaalf jaar.

De Gek op Goochem campagne wordt ondersteund door schoenenwinkel Van Haren.
Goochem het gordeldier is daar vanaf 26 maart 2007 gratis af te halen. Kinderen moeten hiervoor wel eerst slagen voor het ‘meerijbewijs’ op de Gek op Goochem site. Voor elke uitgereikte Goochem schenkt Van Haren een bedrag aan de Vereniging Revalidatie Nederland. De actie bij Van Haren loopt door zolang de voorraad Goochems strekt.

Op de Gek op Goochem site staan naast het meerijbewijs ook een achterbankspel en kleurplaten, Goochem-liedjes en verhalen die ouders kunnen downloaden en op cd kunnen branden voor in de auto. Informatie over het gebruik van kinderzitjes staat op kinderzitjes.nl en op de site van het ministerie van Verkeer en Waterstaat.

De Gek op Goochem campagne maakt onderdeel van de landelijke campagne ‘Heeft iedereen zijn gordels om?’, waarin het dragen van een gordel zowel voor- als achterin de auto centraal staat.

Meer informatie
www.gekopgoochem.nl
www.autokinderzitjes.nl

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Persbericht Ministerie van Verkeer en Waterstaat