Liften krijgen facelift van 15.000 euro

win een facelift voor uw oude lift

KONE geeft drie lifteigenaren de mogelijkheid om hun lift een Facelift van 15.000 euro te geven. Ook worden drie nieuwe liftinterieurs ter waarde van 5.000 euro weggegeven. Elke lifteigenaar kan meedoen aan de actie ‘KOEN Kiest’. Deelnemers kunnen foto’s van hun lift uploaden op de website www.kone.com/facelift en motiveren waarom juist hun lift toe is aan een Facelift.

KOEN, het digitale gezicht van de actie, communiceert tussen KONE en de lifteigenaar. KOEN heeft zijn eigen Facebookpagina: www.facebook.com/koenkiest waar foto’s, filmpjes en creatieve verhalen op worden geplaatst. Daarnaast is KOEN te volgen via Twitter: www.twitter.com/koenkiest. Hier worden dagelijks tweets geplaatst over de actie, algemene informatie gegeven betreffende modernisering en overige zaken die KOEN graag deelt. De actie is onlangs gestart en loopt tot en met 24 mei 2011.

Selma Wobben, manager Marketing & PR van KONE Nederland: ‘KONE streeft ernaar om zoveel mogelijk lifteigenaren aan te spreken met deze actie en ook het nut van modernisering op ludieke wijze onder de aandacht te brengen. Het gebruik van Twitter en Facebook verlaagt de drempel om mee te doen aan de wedstrijd. Nu al staan er mooie verhalen op de website.’ De inzendingen worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld. Een notaris zal, op drie verschillende events, uit deze inzendingen de winnaars van de hoofdprijzen en tweede prijzen trekken. De prijzen worden eind mei en in juni uitgereikt.

Facelift
Winnaars van de Facelift zorgen dat hun lift betrouwbaar blijft functioneren gedurende hun levensduur. Een Facelift draagt bij aan de verbetering van de veiligheid, toegankelijkheid en zorgt ervoor dat het milieu minder wordt belast. Bovendien zorgt het op de lange termijn voor een aanzienlijke besparing op de onderhouds- en energiekosten. Nieuwe technologie verbetert de prestaties en verhoogt de energiezuinigheid van een lift.

Over KONE
KONE is wereldleider in het soepel verplaatsen van personen en goederen in en rond gebouwen. KONE streeft naar de beste People Flow(TM) Experience in steeds drukker wordende gebouwen en verstedelijkte gebieden. Met de liften, roltrappen, automatische deursystemen en gevelliftinstallaties kan iedereen zich dan ook eenvoudig, veilig en prettig verplaatsen. KONE ondersteunt klanten gedurende de hele levensduur van de installaties: van ontwerp, productie en installatie tot onderhoud en modernisering. Wereldwijd werken bijna 34.000 medewerkers aan onze innovatieve en milieuvriendelijke vervoersoplossingen. Daardoor realiseerden we in 2010 een omzet van 4,98 miljard euro. KONE is in 1910 opgericht. KONE klasse B-aandelen zijn genoteerd op de OMX Nordic Exchange Helsinki in Finland.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: KONE B.V.