Spoorvernieuwing IJsselstreek gegund aan Strukton

Utrecht – ProRail heeft aan Strukton Railinfra de opdracht gegund voor de engineering en realisatie van het spoorvernieuwingsproject BBV IJsselstreek. Het gaat om een multidisciplinair project op diverse baanvakken binnen het contractgebied IJsselstreek. Dit gebied bevindt zich in de omgeving Zwolle, Deventer, Apeldoorn. Bij dit spoorvernieuwingsproject wordt direct ook de afwatering verbeterd.

Het project behelst het vernieuwen van elf overwegen, het herleggen van zes overwegen, het vernieuwen van een kruiswisselcomplex, het vernieuwen van 4.082 meter ballastbed incl. onderbaan, het vernieuwen van 1.087 meter spoor, het vernieuwen van 10.720 meter spoor incl. onderbaan, het vervangen van 8.502 meter bevestigingsmiddelen, het saneren van een wissel en het saneren van 344 meter spoor.

Om een deel van de werkzaamheden uit te voeren, is een buitendienststelling van 380 uur voorzien. De totale werkzaamheden moeten uiteindelijk op 1 december 2007 zijn afgerond.

ProRail heeft bij de gunning niet alleen gelet op de prijs. Naast de prijs telden mee het aantal benodigde buitendienststellingen in combinatie met de treinhinder en het plan van aanpak.

Strukton Railinfra is een full-service provider van railsystemen in Europa en draagt bij aan een veilig en betrouwbaar spoor. Strukton Railinfra is onderdeel van Strukton Groep.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Strukton Railinfra bv

Spoorvernieuwing IJsselstreek gegund aan Strukton | Infrasite

Spoorvernieuwing IJsselstreek gegund aan Strukton

Utrecht – ProRail heeft aan Strukton Railinfra de opdracht gegund voor de engineering en realisatie van het spoorvernieuwingsproject BBV IJsselstreek. Het gaat om een multidisciplinair project op diverse baanvakken binnen het contractgebied IJsselstreek. Dit gebied bevindt zich in de omgeving Zwolle, Deventer, Apeldoorn. Bij dit spoorvernieuwingsproject wordt direct ook de afwatering verbeterd.

Het project behelst het vernieuwen van elf overwegen, het herleggen van zes overwegen, het vernieuwen van een kruiswisselcomplex, het vernieuwen van 4.082 meter ballastbed incl. onderbaan, het vernieuwen van 1.087 meter spoor, het vernieuwen van 10.720 meter spoor incl. onderbaan, het vervangen van 8.502 meter bevestigingsmiddelen, het saneren van een wissel en het saneren van 344 meter spoor.

Om een deel van de werkzaamheden uit te voeren, is een buitendienststelling van 380 uur voorzien. De totale werkzaamheden moeten uiteindelijk op 1 december 2007 zijn afgerond.

ProRail heeft bij de gunning niet alleen gelet op de prijs. Naast de prijs telden mee het aantal benodigde buitendienststellingen in combinatie met de treinhinder en het plan van aanpak.

Strukton Railinfra is een full-service provider van railsystemen in Europa en draagt bij aan een veilig en betrouwbaar spoor. Strukton Railinfra is onderdeel van Strukton Groep.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Strukton Railinfra bv