Vialis NMA: herstelcontract Tsunami-schade Sri Lanka

Rotterdam – Een dag voor de SriLankaanse verkiezingen, hebben werkmaatschappij Vialis NMA en Sri Lanka Railways het contract voor het herstel van de geleden Tsunami-spoorwegschade getekend.

De werkzaamheden omvatten het vervangen van alle, door de Tsunami, aangetaste apparatuur, vooral wisselstellers, seinen, overwegen en elektronicakasten langs de baan; ook worden twee stations van compleet nieuwe elektronische beveiliging voorzien; deze stations waren door de Tsunami volledig weggeslagen.

Op 2 december 2005 werd tevens de schenkingsovereenkomst tussen de Nederlandse Overheid en het Ministerie van Financiën in Sri Lanka getekend.

De totale doorlooptijd van het project bedraagt 36 weken, met aansluitend een nazorgverplichting van 1 jaar.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Koninklijke Volker Wessels Stevin nv

Vialis NMA: herstelcontract Tsunami-schade Sri Lanka | Infrasite

Vialis NMA: herstelcontract Tsunami-schade Sri Lanka

Rotterdam – Een dag voor de SriLankaanse verkiezingen, hebben werkmaatschappij Vialis NMA en Sri Lanka Railways het contract voor het herstel van de geleden Tsunami-spoorwegschade getekend.

De werkzaamheden omvatten het vervangen van alle, door de Tsunami, aangetaste apparatuur, vooral wisselstellers, seinen, overwegen en elektronicakasten langs de baan; ook worden twee stations van compleet nieuwe elektronische beveiliging voorzien; deze stations waren door de Tsunami volledig weggeslagen.

Op 2 december 2005 werd tevens de schenkingsovereenkomst tussen de Nederlandse Overheid en het Ministerie van Financiën in Sri Lanka getekend.

De totale doorlooptijd van het project bedraagt 36 weken, met aansluitend een nazorgverplichting van 1 jaar.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Koninklijke Volker Wessels Stevin nv