Strukton Railinfra Materieel breidt machinepark uit

Utrecht РStrukton Railinfra Materieel heeft in 2004 haar materieel- en machinepark uitgebreid. Het bedrijf kocht onder meer twee rangeerlocomotieven, twee locomotieven 1206, een ballastprofileermachine 14, een automontagewagen, een Unimat 7 en een kettinghor C750. Het machinepark van Strukton Railinfra is daarmee uitgegroeid tot ̩̩n van de modernste in Europa.

Open dag en doop nieuwe locs
Op donderdagmiddag 13 januari 2005 houdt Strukton Railinfra Materieel in haar werkplaats te Zutphen een open dag. Tijdens deze open dag worden de twee nieuwe Deutz locs officieel gedoopt. Ook zijn diverse machines te bezichtigen. Onder andere:
– De nieuwe kettinghor C750 ( Matisa);
– De nieuwste Unimat 08 475-4S (Plasser & Theurer);
– Twee MFS 100 machines, behorende bij het ballastafvoersysteem (Plasser & Theurer);
– De ballastprofileermachine SSP110 SW (Plasser & Theurer);
– De nieuwste locomotieven 1206 (Vossloh) voorzien van ATB;
– De rangeerlocomotieven 1200 (KHD);
– De nieuwste Minima en Unima stopmachines (Plasser & Theurer);
– Een automontagewagen voor bovenleidingwerkzaamheden (SRS);
– Een stabilisator 11 DGS 82 N (Plasser & Theurer).

Het uitgebreide materieel- en machinepark van Strukton Railinfra wordt intensief ingezet voor spooronderhoud, -nieuwbouw en -vernieuwing. Strukton draagt hierdoor bij aan een hogere betrouwbaarheid, een hogere beschikbaarheid en een betere kwaliteit van het spoorwegnet.

Steeds vaker worden de machines en het materieel van Strukton Railinfra ook in het buitenland ingezet, onder meer in België, Duitsland, Zweden en Italië.

Strukton Railinfra Materieel is onderdeel van Strukton Railinfra, een van de grote railinfraspecialisten in Nederland en Europa. Strukton Railinfra maakt onderdeel uit van Strukton Groep, gevestigd te Utrecht.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Strukton Railinfra bv

Strukton Railinfra Materieel breidt machinepark uit | Infrasite

Strukton Railinfra Materieel breidt machinepark uit

Utrecht РStrukton Railinfra Materieel heeft in 2004 haar materieel- en machinepark uitgebreid. Het bedrijf kocht onder meer twee rangeerlocomotieven, twee locomotieven 1206, een ballastprofileermachine 14, een automontagewagen, een Unimat 7 en een kettinghor C750. Het machinepark van Strukton Railinfra is daarmee uitgegroeid tot ̩̩n van de modernste in Europa.

Open dag en doop nieuwe locs
Op donderdagmiddag 13 januari 2005 houdt Strukton Railinfra Materieel in haar werkplaats te Zutphen een open dag. Tijdens deze open dag worden de twee nieuwe Deutz locs officieel gedoopt. Ook zijn diverse machines te bezichtigen. Onder andere:
– De nieuwe kettinghor C750 ( Matisa);
– De nieuwste Unimat 08 475-4S (Plasser & Theurer);
– Twee MFS 100 machines, behorende bij het ballastafvoersysteem (Plasser & Theurer);
– De ballastprofileermachine SSP110 SW (Plasser & Theurer);
– De nieuwste locomotieven 1206 (Vossloh) voorzien van ATB;
– De rangeerlocomotieven 1200 (KHD);
– De nieuwste Minima en Unima stopmachines (Plasser & Theurer);
– Een automontagewagen voor bovenleidingwerkzaamheden (SRS);
– Een stabilisator 11 DGS 82 N (Plasser & Theurer).

Het uitgebreide materieel- en machinepark van Strukton Railinfra wordt intensief ingezet voor spooronderhoud, -nieuwbouw en -vernieuwing. Strukton draagt hierdoor bij aan een hogere betrouwbaarheid, een hogere beschikbaarheid en een betere kwaliteit van het spoorwegnet.

Steeds vaker worden de machines en het materieel van Strukton Railinfra ook in het buitenland ingezet, onder meer in België, Duitsland, Zweden en Italië.

Strukton Railinfra Materieel is onderdeel van Strukton Railinfra, een van de grote railinfraspecialisten in Nederland en Europa. Strukton Railinfra maakt onderdeel uit van Strukton Groep, gevestigd te Utrecht.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Strukton Railinfra bv