Eerste paal nieuwbouw railvestiging in Den Haag

Den Haag – Op vrijdag 12 november 2004 wordt de eerste paal geslagen voor de
nieuwbouw aan de bestaande railvestiging Zichtenburg aan de Meppelweg in Den
Haag. Deze nieuwbouw is noodzakelijk voor de komst van de nieuwe voertuigen
voor RandstadRail.

De nieuwbouw en uitbreiding betreffen in totaal 8 nieuwe sporen waarop 25 RandstadRail-voertuigen worden gestald. De overige 25 RandstadRail-voertuigen worden te zijner tijd gestald in Leidschendam en in
Zoetermeer. Het ligt in de lijn der verwachting dat de nieuwbouw tot juli 2005 duurt. Qua uiterlijk wordt de nieuwbouw vergelijkbaar met de bestaande bouw.

Portefeuillehouder Verkeer & Vervoer van het Stadsgewest Haaglanden en tevens wethouder te Den Haag, de heer mr.drs. B.J. Bruins zal deze eerste paal slaan.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: HTM Personenvervoer NV

Eerste paal nieuwbouw railvestiging in Den Haag | Infrasite

Eerste paal nieuwbouw railvestiging in Den Haag

Den Haag – Op vrijdag 12 november 2004 wordt de eerste paal geslagen voor de
nieuwbouw aan de bestaande railvestiging Zichtenburg aan de Meppelweg in Den
Haag. Deze nieuwbouw is noodzakelijk voor de komst van de nieuwe voertuigen
voor RandstadRail.

De nieuwbouw en uitbreiding betreffen in totaal 8 nieuwe sporen waarop 25 RandstadRail-voertuigen worden gestald. De overige 25 RandstadRail-voertuigen worden te zijner tijd gestald in Leidschendam en in
Zoetermeer. Het ligt in de lijn der verwachting dat de nieuwbouw tot juli 2005 duurt. Qua uiterlijk wordt de nieuwbouw vergelijkbaar met de bestaande bouw.

Portefeuillehouder Verkeer & Vervoer van het Stadsgewest Haaglanden en tevens wethouder te Den Haag, de heer mr.drs. B.J. Bruins zal deze eerste paal slaan.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: HTM Personenvervoer NV