Reizigers waarderen dienstverlening Veolia Transport met 7,4
Veolia Transport is door haar reizigers beloond met een mooie 7,4 voor haar dienstverlening in het afgelopen jaar. Dit blijkt uit de jaarlijkse OV-Klantenbarometer van het Kennisplatform Verkeer en Vervoer (KpVV). Met dit cijfer is het algemeen klantoordeel van alle reizigers in alle concessies van Veolia Transport licht gestegen: van een 7,3 in 2011 naar een 7,4 in 2012.
De scores van Veolia voor 2012 zien er per concessie als volgt uit:
2012 | (2011) | |||
West-Brabant | 7,4 | (7,3) | ||
Midden-Brabant | 7,3 | (7,1) | ||
Brabantliners (Oosterhout – Utrecht) | 7,3 | (7,4) | ||
Haaglanden | 7,4 | (7,5) | ||
Noord- en Midden Limburg (bus) | 7,4 | (7,4) | ||
Zuid-Limburg (bus) | 7,5 | (7,4) | ||
Maaslijn (Roermond- Nijmegen) | 6,9 | (6,9) | ||
Heuvellandlijn (Maastricht – Kerkrade) | 7,5 | (7,5) | ||
Fast Ferries (Vlissingen – Breskens) | 7,6 | (7,2) | ||
Zeeuws-Vlaanderen | 7,5 | (7,5) |
Wij zijn er trots op dat onze medewerkers zo’n goede service bieden aan onze reizigers: dankzij hen hebben wij deze goede waardering gekregen! Daarnaast bedanken wij natuurlijk onze reizigers voor de goede waardering!
Wij beschouwen de uitkomsten van de klantenbarometer als een stimulans; het is onze ambitie om een nog hogere klanttevredenheid na te streven.
U las zojuist één van de gratis premium artikelen
Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.
Bent u al abonnee?