HTM alweer het beste stedelijke OVbedrijf van Nederland

waardering HTM Bus sterkst gestegen

HTM is voor de tweede maal op een rij het beste stedelijk openbaar vervoerbedrijf van Nederland, zo blijkt uit de OV Klantenbarometer die het Kennisplatform Verkeer & Vervoer ook weer in 2010 in opdracht van het Ministerie van Verkeer & Waterstaat heeft gehouden. De klantwaardering onder OV-gebruikers is bij alle OV-bedrijven gemeten. HTM is blij en trots te kunnen melden dat zij wederom wordt gewaardeerd als beste stedelijke openbaar vervoerbedrijf van Nederland. Met name HTM Bus maakte alweer een groei in waardering door. De waardering in rapportcijfers ziet er zo uit:

  • HTM Bus: 7.7
  • HTM Randstadrail: 7.3
  • HTM Tram: 7.1

De hoogste score van al het stadsvervoer door HTM bus toont volgens het rapport van het Kennisplatform Verkeer en Vervoer aan dat de flinke sprong van vorig jaar (van een 6,8 naar 7,6) geen toeval was. HTM Bus staat nu in de ranglijst van geheel Nederland op een mooie 6e plaats van de in totaal 87 onderzochte verkeersgebieden. HTM verklaart dit mooie resultaat uit het feit dat HTM sterk is blijven investeren in punctualiteit en reisinformatie, met name bij vertragingen, en uit het gastvrije gedrag van haar medewerkers. En dat alles terwijl HTM afgelopen jaren fors heeft moeten bezuinigen en het openbaar vervoer werd gehinderd door diverse ingrijpende infrastructurele werkzaamheden in de stad.

HTM is al bijna 150 jaar het stedelijk openbaar vervoerbedrijf van Den Haag en de Haagse regio. HTM gelooft in het opbouwen en onderhouden van een langdurig partnerschap en het maken van goede afspraken met de opdrachtgever. HTM hecht aan innovatie en kwaliteit en aandacht voor de individuele passagier. De OV Klantenbarometer geeft aan dat dit scoort bij de reizigers.

HTM is vastberaden om, ondanks de huidige lastige economische omstandigheden, ook de komende jaren te blijven investeren in de dienstverlening aan en de waardering van haar klanten. HTM is trots op haar klanten en haar medewerkers.

Achtergrondinformatie (verzorgd door de redactie van Infrasite)
OV-Klantenbarometer 2010: reizigers ongeveer even tevreden als in 2009

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: HTM

HTM alweer het beste stedelijke OVbedrijf van Nederland | Infrasite

HTM alweer het beste stedelijke OVbedrijf van Nederland

waardering HTM Bus sterkst gestegen

HTM is voor de tweede maal op een rij het beste stedelijk openbaar vervoerbedrijf van Nederland, zo blijkt uit de OV Klantenbarometer die het Kennisplatform Verkeer & Vervoer ook weer in 2010 in opdracht van het Ministerie van Verkeer & Waterstaat heeft gehouden. De klantwaardering onder OV-gebruikers is bij alle OV-bedrijven gemeten. HTM is blij en trots te kunnen melden dat zij wederom wordt gewaardeerd als beste stedelijke openbaar vervoerbedrijf van Nederland. Met name HTM Bus maakte alweer een groei in waardering door. De waardering in rapportcijfers ziet er zo uit:

  • HTM Bus: 7.7
  • HTM Randstadrail: 7.3
  • HTM Tram: 7.1

De hoogste score van al het stadsvervoer door HTM bus toont volgens het rapport van het Kennisplatform Verkeer en Vervoer aan dat de flinke sprong van vorig jaar (van een 6,8 naar 7,6) geen toeval was. HTM Bus staat nu in de ranglijst van geheel Nederland op een mooie 6e plaats van de in totaal 87 onderzochte verkeersgebieden. HTM verklaart dit mooie resultaat uit het feit dat HTM sterk is blijven investeren in punctualiteit en reisinformatie, met name bij vertragingen, en uit het gastvrije gedrag van haar medewerkers. En dat alles terwijl HTM afgelopen jaren fors heeft moeten bezuinigen en het openbaar vervoer werd gehinderd door diverse ingrijpende infrastructurele werkzaamheden in de stad.

HTM is al bijna 150 jaar het stedelijk openbaar vervoerbedrijf van Den Haag en de Haagse regio. HTM gelooft in het opbouwen en onderhouden van een langdurig partnerschap en het maken van goede afspraken met de opdrachtgever. HTM hecht aan innovatie en kwaliteit en aandacht voor de individuele passagier. De OV Klantenbarometer geeft aan dat dit scoort bij de reizigers.

HTM is vastberaden om, ondanks de huidige lastige economische omstandigheden, ook de komende jaren te blijven investeren in de dienstverlening aan en de waardering van haar klanten. HTM is trots op haar klanten en haar medewerkers.

Achtergrondinformatie (verzorgd door de redactie van Infrasite)
OV-Klantenbarometer 2010: reizigers ongeveer even tevreden als in 2009

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: HTM

Een uitgave van ProMedia Group
ProMedia Group
ProMedia Group
Weena 505 B18
3013 AL Rotterdam

Tel: +31 (0)10-280-1024
redactie@infrasite.nl