Stand van zaken onderzoek RandstadRail

Rotterdam – Na de twee ontsporingen met RandstadRail die woensdagavond 29 november 2006 plaatsvonden, is besloten grondig technisch onderzoek te doen. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door de beide vervoerders van RandstadRail: RET en HTM, de Inspectie Verkeer & Waterstaat en het externe adviesbureau Delta Rail.

Naar verwachting duren dit onderzoek en de rapportage van alle bevindingen nog tot medio volgende week. Zodra de resultaten en de gevolgen hiervan voor de voortzetting van RandstadRail bekend zijn, organiseren RET en HTM een persconferentie.Al het vervangend vervoer per bus en het RandstadRail-vervoer op het traject Rotterdam Hofplein – Nootdorp wordt voorlopig gratis voortgezet. Voor het reizen met de trein tussen Zoetermeer en Den Haag CS, moet wel betaald worden.

We betreuren het ongemak voor onze klanten ten zeerste.

RET en HTM

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Randstadrail, fase 1

Stand van zaken onderzoek RandstadRail | Infrasite

Stand van zaken onderzoek RandstadRail

Rotterdam – Na de twee ontsporingen met RandstadRail die woensdagavond 29 november 2006 plaatsvonden, is besloten grondig technisch onderzoek te doen. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door de beide vervoerders van RandstadRail: RET en HTM, de Inspectie Verkeer & Waterstaat en het externe adviesbureau Delta Rail.

Naar verwachting duren dit onderzoek en de rapportage van alle bevindingen nog tot medio volgende week. Zodra de resultaten en de gevolgen hiervan voor de voortzetting van RandstadRail bekend zijn, organiseren RET en HTM een persconferentie.Al het vervangend vervoer per bus en het RandstadRail-vervoer op het traject Rotterdam Hofplein – Nootdorp wordt voorlopig gratis voortgezet. Voor het reizen met de trein tussen Zoetermeer en Den Haag CS, moet wel betaald worden.

We betreuren het ongemak voor onze klanten ten zeerste.

RET en HTM

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Randstadrail, fase 1