MyNEN-mailservice zorgt voor normnieuws op maat

Delft – Sectorspecifieke informatie zoeken in de wereld van normen en regels, wordt steeds makkelijker. NEN, centrum van normalisatie, presenteert een nieuwe gratis
e-mailservice: MyNEN Mail. “Wie zich via onze website abonneert, ontvangt iedere maand een e-mail met het laatste normnieuws in relatie tot de eigen sector”, aldus NEN-projectleider en interim-uitgever Hans Postma.

De website van NEN heeft 18 themapagina’s. Een aantal sectorspecifieke, zoals bouw, milieu en elektro & ICT, een aantal corporate pagina’s en een aantal eigen pagina’s voor licentie- en abonnementsdiensten. Een bezoeker kan zich gratis registreren als klant en aangeven met betrekking tot welke thema’s hij of zij voortaan ingelicht wenst te worden. Bij een volgend bezoek krijgt de klant na het inloggen een startscherm dat is aangepast aan zijn of haar wensen.
Op de eigen themapagina van een klant (MyNEN) staan nieuwsfeiten, nieuwe cursussen en komende evenementen. Ook vindt de klant er normen, publicaties, vragen, FAQ’s, adviesdiensten en informatie over commissies en normontwikkeling.

De zoekfunctie van de nieuwe site is aanzienlijk uitgebreid en verbeterd. De nieuwe release van de website is begin van dit jaar gelanceerd. Verder heeft de Normshop, de webwinkel van NEN, diverse veranderingen ondergaan. Via deze webwinkel biedt NEN maar liefst 50.000 normen in PDF- of printformaat aan.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Persbericht NEN

MyNEN-mailservice zorgt voor normnieuws op maat | Infrasite

MyNEN-mailservice zorgt voor normnieuws op maat

Delft – Sectorspecifieke informatie zoeken in de wereld van normen en regels, wordt steeds makkelijker. NEN, centrum van normalisatie, presenteert een nieuwe gratis
e-mailservice: MyNEN Mail. “Wie zich via onze website abonneert, ontvangt iedere maand een e-mail met het laatste normnieuws in relatie tot de eigen sector”, aldus NEN-projectleider en interim-uitgever Hans Postma.

De website van NEN heeft 18 themapagina’s. Een aantal sectorspecifieke, zoals bouw, milieu en elektro & ICT, een aantal corporate pagina’s en een aantal eigen pagina’s voor licentie- en abonnementsdiensten. Een bezoeker kan zich gratis registreren als klant en aangeven met betrekking tot welke thema’s hij of zij voortaan ingelicht wenst te worden. Bij een volgend bezoek krijgt de klant na het inloggen een startscherm dat is aangepast aan zijn of haar wensen.
Op de eigen themapagina van een klant (MyNEN) staan nieuwsfeiten, nieuwe cursussen en komende evenementen. Ook vindt de klant er normen, publicaties, vragen, FAQ’s, adviesdiensten en informatie over commissies en normontwikkeling.

De zoekfunctie van de nieuwe site is aanzienlijk uitgebreid en verbeterd. De nieuwe release van de website is begin van dit jaar gelanceerd. Verder heeft de Normshop, de webwinkel van NEN, diverse veranderingen ondergaan. Via deze webwinkel biedt NEN maar liefst 50.000 normen in PDF- of printformaat aan.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Persbericht NEN