Voornemen tot gunning realisatie A4 Delft-Schiedam aan combinatie A4ALL

Rijkswaterstaat is voornemens de realisatie A4 Delft – Schiedam te gunnen aan de combinatie A4ALL, bestaande uit Boskalis, Heijmans en VolkerWessels. Het aandeel voor Heijmans bedraagt meer dan € 125 miljoen. De door de combinatie A4ALL ingediende inschrijving is door Rijkswaterstaat getoetst op prijs, kwaliteit, planning, waaronder het tijdig gereed zijn van de tunneltechnische installaties, de ontwerpkwaliteit en de mate van hinder voor de omgeving. Het betreft een design en construct opdracht.

Het project A4 Delft – Schiedam met een lengte van circa 7 kilometer, bestaat uit de aanleg van een landtunnel van 2 kilometer lengte inclusief tunneltechnische installaties, een aqua- en ecoduct, een aantal kruisende kunstwerken, geluidschermen over een lengte van 12 kilometer, de ombouw van het knooppunt Kethelplein, aanbrengen van de nieuwe deklagen op de bestaande A4 Noord en de A20 en het meerjarig onderhoud aan de technische installaties gedurende 8 jaar na oplevering.

De werkzaamheden starten, na definitieve gunning, in 2012 en zijn naar verwachting in 2015 gereed.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Heijmans NV

Voornemen tot gunning realisatie A4 Delft-Schiedam aan combinatie A4ALL | Infrasite

Voornemen tot gunning realisatie A4 Delft-Schiedam aan combinatie A4ALL

Rijkswaterstaat is voornemens de realisatie A4 Delft – Schiedam te gunnen aan de combinatie A4ALL, bestaande uit Boskalis, Heijmans en VolkerWessels. Het aandeel voor Heijmans bedraagt meer dan € 125 miljoen. De door de combinatie A4ALL ingediende inschrijving is door Rijkswaterstaat getoetst op prijs, kwaliteit, planning, waaronder het tijdig gereed zijn van de tunneltechnische installaties, de ontwerpkwaliteit en de mate van hinder voor de omgeving. Het betreft een design en construct opdracht.

Het project A4 Delft – Schiedam met een lengte van circa 7 kilometer, bestaat uit de aanleg van een landtunnel van 2 kilometer lengte inclusief tunneltechnische installaties, een aqua- en ecoduct, een aantal kruisende kunstwerken, geluidschermen over een lengte van 12 kilometer, de ombouw van het knooppunt Kethelplein, aanbrengen van de nieuwe deklagen op de bestaande A4 Noord en de A20 en het meerjarig onderhoud aan de technische installaties gedurende 8 jaar na oplevering.

De werkzaamheden starten, na definitieve gunning, in 2012 en zijn naar verwachting in 2015 gereed.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Heijmans NV