Connexxion: Wethouders starten campagne ZaanseBus

Hilversum – Op woensdag 24 november 2004 geven wethouder Linnekamp van Zaanstad en wethouder Taams van Oostzaan de aftrap voor de campagne ZaanseBus. De campagne wordt gestart om het vernieuwde openbaar busvervoer in de Zaanstreek onder de aandacht te brengen.

Met ingang van 12 december 2004 gaat voor Connexxion de nieuwe concessie in, die in opdracht van het Regionaal Orgaan Amsterdam wordt uitgevoerd. De twee wethouders onthullen een geheel ingepakte bus met uitingen van de campagne op de Gedempte Gracht, ter hoogte van het Zaantheater.

Niet alleen een nieuwe dienstregeling maar ook groter gemak op de bus dankzij nieuwe kaartsoorten. De snelheid van de lijnen naar Amsterdam gaat flink omhoog waardoor de reistijd bekort. Daarnaast komen er vrijwel in de hele Zaanstreek meer ritten, met name in het weekend. Vanaf begin volgend jaar stromen er nieuwe lagevloerbussen in zodat binnen enkele maanden de totale busvloot vernieuwd zal zijn. Om de inwoners van de Zaanstreek op de hoogte te stellen van de veranderingen en verbeteringen komt er een uitgebreide campagne.

Om onze bestaande en nieuwe reizigers te informeren over de nieuwe busdiensten start vanaf 24 november een uitgebreide campagne:

– Vanaf 12 december tot 1 januari 2005 betalen alle reizigers maar 50 eurocent voor een rit binnen Zaanstreek en naar Amsterdam (met uitzondering van de Niteliners). Abonnementhouders waarvan het abonnement verlopen is reizen gratis.
– Er komen 3 verschillende dienstregelingfolders voor verspreiding in de bussen en bij openbare instellingen.
– Er komen zes verschillende wijkgerichte folders die huis-aan-huis worden verspreid met een leuke attentie en een prijsvraag.
– Promoteams gaan handige kaarten uitdelen op creditcard formaat
– Diverse reclame-uitingen op bussen, driehoeksborden en bushaltes en op lokale radiostations.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Persbericht Connexxion

Connexxion: Wethouders starten campagne ZaanseBus | Infrasite

Connexxion: Wethouders starten campagne ZaanseBus

Hilversum – Op woensdag 24 november 2004 geven wethouder Linnekamp van Zaanstad en wethouder Taams van Oostzaan de aftrap voor de campagne ZaanseBus. De campagne wordt gestart om het vernieuwde openbaar busvervoer in de Zaanstreek onder de aandacht te brengen.

Met ingang van 12 december 2004 gaat voor Connexxion de nieuwe concessie in, die in opdracht van het Regionaal Orgaan Amsterdam wordt uitgevoerd. De twee wethouders onthullen een geheel ingepakte bus met uitingen van de campagne op de Gedempte Gracht, ter hoogte van het Zaantheater.

Niet alleen een nieuwe dienstregeling maar ook groter gemak op de bus dankzij nieuwe kaartsoorten. De snelheid van de lijnen naar Amsterdam gaat flink omhoog waardoor de reistijd bekort. Daarnaast komen er vrijwel in de hele Zaanstreek meer ritten, met name in het weekend. Vanaf begin volgend jaar stromen er nieuwe lagevloerbussen in zodat binnen enkele maanden de totale busvloot vernieuwd zal zijn. Om de inwoners van de Zaanstreek op de hoogte te stellen van de veranderingen en verbeteringen komt er een uitgebreide campagne.

Om onze bestaande en nieuwe reizigers te informeren over de nieuwe busdiensten start vanaf 24 november een uitgebreide campagne:

– Vanaf 12 december tot 1 januari 2005 betalen alle reizigers maar 50 eurocent voor een rit binnen Zaanstreek en naar Amsterdam (met uitzondering van de Niteliners). Abonnementhouders waarvan het abonnement verlopen is reizen gratis.
– Er komen 3 verschillende dienstregelingfolders voor verspreiding in de bussen en bij openbare instellingen.
– Er komen zes verschillende wijkgerichte folders die huis-aan-huis worden verspreid met een leuke attentie en een prijsvraag.
– Promoteams gaan handige kaarten uitdelen op creditcard formaat
– Diverse reclame-uitingen op bussen, driehoeksborden en bushaltes en op lokale radiostations.

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Persbericht Connexxion