Grote aannemers A2 Rondweg s-Hertogenbosch

‘s-Hertogenbosch – Grote Nederlandse aannemers zijn in de race om de A2 rondweg ‘s-Hertogenbosch te verbreden naar 4×2 rijstroken. Er hebben zich geen buitenlandse aannemers (combinaties) gemeld, behoudens in één geval als onderdeel van een aannemerscombinatie. Op 8 juni 2004, vond het startoverleg plaats met vijf aannemers.

De 5 geselecteerde aannemers
Rijkswaterstaat heeft de volgende 5 aannemers(combinaties) geselecteerd:
– Ballast Nedam, Dura Vermeer en GTI-infra;
– Heijmans Infrastructuur v
– Koninklijke Wegenbouw Stevin (KWS), Van Hattum&Blankevoort en Mourik
– BAM/NBM en Boskalis
– Strukton, Max Bögl (D), Rasenberg Wegenbouw, Bruil Ede en Van Oord Nederland

Het aanbestedingstraject
Met de 5 geselecteerde aannemers(combinaties) doorloopt Rijkswaterstaat (RWS) het zogenaamde aanbestedingstraject. Een aannemers(combinaties) krijgt hierna het werk gegund. Het aanbestedingstraject duurt circa een jaar. Na het startoverleg vindt een aantal informatieronden plaats, waarvan de laatste eind dit jaar. In januari 2005 dienen de 5 aannemers(combinaties) hun aanbieding in.
Vervolgens wordt bezien welke prijs de aannemers(combinaties) hiervoor in rekening brengt.
De keuze wordt in eerste instantie bepaald door het feit of de aanbieding van de aannemers aan de door Rijkswaterstaat gestelde eisen voldoet
Vervolgens maakt RWS hieruit een keuze voor een aannemers(combinaties) die het werk gaat maken. Uiterlijk mei/juni 2005 sluit Rijkswaterstaat het aanbestedingstraject af met het gunnen van het werk. Het werk moet in 2010 worden afgerond waarna de aannemer over enkele onderdelen van het uitgevoerde werk nog wel gedurende 7 jaar een onderhoudsplicht heeft.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Grote aannemers A2 Rondweg s-Hertogenbosch | Infrasite

Grote aannemers A2 Rondweg s-Hertogenbosch

‘s-Hertogenbosch – Grote Nederlandse aannemers zijn in de race om de A2 rondweg ‘s-Hertogenbosch te verbreden naar 4×2 rijstroken. Er hebben zich geen buitenlandse aannemers (combinaties) gemeld, behoudens in één geval als onderdeel van een aannemerscombinatie. Op 8 juni 2004, vond het startoverleg plaats met vijf aannemers.

De 5 geselecteerde aannemers
Rijkswaterstaat heeft de volgende 5 aannemers(combinaties) geselecteerd:
– Ballast Nedam, Dura Vermeer en GTI-infra;
– Heijmans Infrastructuur v
– Koninklijke Wegenbouw Stevin (KWS), Van Hattum&Blankevoort en Mourik
– BAM/NBM en Boskalis
– Strukton, Max Bögl (D), Rasenberg Wegenbouw, Bruil Ede en Van Oord Nederland

Het aanbestedingstraject
Met de 5 geselecteerde aannemers(combinaties) doorloopt Rijkswaterstaat (RWS) het zogenaamde aanbestedingstraject. Een aannemers(combinaties) krijgt hierna het werk gegund. Het aanbestedingstraject duurt circa een jaar. Na het startoverleg vindt een aantal informatieronden plaats, waarvan de laatste eind dit jaar. In januari 2005 dienen de 5 aannemers(combinaties) hun aanbieding in.
Vervolgens wordt bezien welke prijs de aannemers(combinaties) hiervoor in rekening brengt.
De keuze wordt in eerste instantie bepaald door het feit of de aanbieding van de aannemers aan de door Rijkswaterstaat gestelde eisen voldoet
Vervolgens maakt RWS hieruit een keuze voor een aannemers(combinaties) die het werk gaat maken. Uiterlijk mei/juni 2005 sluit Rijkswaterstaat het aanbestedingstraject af met het gunnen van het werk. Het werk moet in 2010 worden afgerond waarna de aannemer over enkele onderdelen van het uitgevoerde werk nog wel gedurende 7 jaar een onderhoudsplicht heeft.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn