Rijkswaterstaat breidt de Servicedesk Zakelijk uit

150 servicedesk zakelijk rijkswaterstaat rws

Rijkswaterstaat breidt de Servicedesk Zakelijk uit met de inkoopdomeinen Kennis, Informatievoorziening en Bedrijfsvoering. De helpdesk geeft antwoord op projectoverstijgende vragen

Bij de Servicedesk Zakelijk kunnen zakelijke partners van Rijkswaterstaat terecht met vragen, onduidelijkheden en opmerkingen over de werkwijze van Rijkswaterstaat als opdrachtgever voor projecten en programma’s. De Servicedesk Zakelijk is bereikbaar via een webformulier

Uitbreiding
Met de uitbreiding van de Servicedesk Zakelijk voorziet Rijkswaterstaat in een helpdesk de zakelijke markt. Arnold Breur, projectmanager Servicedesk Zakelijk: ‘De Servicedesk Zakelijk is ingericht om vragen van zakelijke partners uniform en snel te beantwoorden. We begonnen met het domein Grond-, Weg- en Waterbouw en zijn nu uitgebreid met alle andere inkoopdomeinen.’

Soort vragen
Bij de Servicedesk komen verschillende soorten vragen binnen. Een greep hieruit:

    Welke rekenkundige relatie moet worden toegepast om NO2 concentratie te berekenen?

  • Kan ik een uitnodiging voor de Marktdag krijgen?
  • Hoeveel nieuwe betonnen bruggen gaan de komende jaren gelegd worden?
  • Gaat de opleiding BOA Europees aanbesteed worden?

Cees Brandsen, hoofdingenieur-directeur Grote Projecten & Onderhoud tijdens de Marktdag 2015: ‘Mijn vraag aan de markt: blijf Rijkswaterstaat op de hoogte houden van wat er beter kan. Neem bijvoorbeeld contact op met de Servicedesk Zakelijk. We hebben die informatie echt nodig.’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat

Rijkswaterstaat breidt de Servicedesk Zakelijk uit | Infrasite

Rijkswaterstaat breidt de Servicedesk Zakelijk uit

150 servicedesk zakelijk rijkswaterstaat rws

Rijkswaterstaat breidt de Servicedesk Zakelijk uit met de inkoopdomeinen Kennis, Informatievoorziening en Bedrijfsvoering. De helpdesk geeft antwoord op projectoverstijgende vragen

Bij de Servicedesk Zakelijk kunnen zakelijke partners van Rijkswaterstaat terecht met vragen, onduidelijkheden en opmerkingen over de werkwijze van Rijkswaterstaat als opdrachtgever voor projecten en programma’s. De Servicedesk Zakelijk is bereikbaar via een webformulier

Uitbreiding
Met de uitbreiding van de Servicedesk Zakelijk voorziet Rijkswaterstaat in een helpdesk de zakelijke markt. Arnold Breur, projectmanager Servicedesk Zakelijk: ‘De Servicedesk Zakelijk is ingericht om vragen van zakelijke partners uniform en snel te beantwoorden. We begonnen met het domein Grond-, Weg- en Waterbouw en zijn nu uitgebreid met alle andere inkoopdomeinen.’

Soort vragen
Bij de Servicedesk komen verschillende soorten vragen binnen. Een greep hieruit:

    Welke rekenkundige relatie moet worden toegepast om NO2 concentratie te berekenen?

  • Kan ik een uitnodiging voor de Marktdag krijgen?
  • Hoeveel nieuwe betonnen bruggen gaan de komende jaren gelegd worden?
  • Gaat de opleiding BOA Europees aanbesteed worden?

Cees Brandsen, hoofdingenieur-directeur Grote Projecten & Onderhoud tijdens de Marktdag 2015: ‘Mijn vraag aan de markt: blijf Rijkswaterstaat op de hoogte houden van wat er beter kan. Neem bijvoorbeeld contact op met de Servicedesk Zakelijk. We hebben die informatie echt nodig.’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat