Gecombineerd koffie en OV-Servicepunt geopend door CoffeeCompany en RET

Vlnr: Pedro Peters, algemeen directeur RET en Stefan Swart algemeen directeur Coffeecompany - Foto: RET

Een kop koffie drinken terwijl je je OV-zaken regelt? Op metrostation Beurs kan het! Vandaag openden CoffeeCompany en RET het eerste gecombineerde koffie en OV-servicepunt in de regio Rotterdam. Persoonlijk reisadvies inwinnen of een reisproduct kopen gaat nu samen met een goede kop koffie. Het RET Servicepunt heeft open balies, die zorgen voor persoonlijk contact tussen tussen reizigers en RET-medewerkers. Pedro Peters, algemeen directeur RET is trots: “Samen maken we het openbaar vervoer steeds makkelijker en leuker, daar is dit een prachtig voorbeeld van.’’

Reizigersgemak

Dagelijks bezoeken 53.000 mensen metrostation Beurs. Het OV-servicepunt bevindt zich in de centrale hal op metrostation Beurs en is bereikbaar vanaf Binnenwegplein en de zuidkant van de Coolsingel. RET heeft als één van haar doelen om prettige metrostations te bieden, die zijn voorzien van allerlei gemakken, zodat reizen zo makkelijk en plezierig mogelijk wordt. Het RET Servicepunt op Beurs heeft, net zoals het Servicepunt op Rotterdam Centraal, open balies die zorgen voor persoonlijk contact tussen reizigers en RET-medewerkers.

Gratis koffie en gebak

Om de opening van het nieuwe OV-Servicepunt in stijl te vieren, krijgen RET-klanten op 10 juni gratis koffie met een mini-muffin. Stefan Swart, algemeen directeur Coffeecompany: "Coffeecompany heeft een voorliefde voor het openbaar vervoer. In andere wereldsteden zien we dit soort gecombineerde service en koffie-punten al langer. We zijn dan ook erg trots op onze centrale locatie in metrostation Beurs in deze wereldstad!”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Profiteer nu van de introductieaanbieding voor € 10,- per maand.

Bekijk de aanbieding

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: RET

Gecombineerd koffie en OV-Servicepunt geopend door CoffeeCompany en RET | Infrasite

Gecombineerd koffie en OV-Servicepunt geopend door CoffeeCompany en RET

Vlnr: Pedro Peters, algemeen directeur RET en Stefan Swart algemeen directeur Coffeecompany - Foto: RET

Een kop koffie drinken terwijl je je OV-zaken regelt? Op metrostation Beurs kan het! Vandaag openden CoffeeCompany en RET het eerste gecombineerde koffie en OV-servicepunt in de regio Rotterdam. Persoonlijk reisadvies inwinnen of een reisproduct kopen gaat nu samen met een goede kop koffie. Het RET Servicepunt heeft open balies, die zorgen voor persoonlijk contact tussen tussen reizigers en RET-medewerkers. Pedro Peters, algemeen directeur RET is trots: “Samen maken we het openbaar vervoer steeds makkelijker en leuker, daar is dit een prachtig voorbeeld van.’’

Reizigersgemak

Dagelijks bezoeken 53.000 mensen metrostation Beurs. Het OV-servicepunt bevindt zich in de centrale hal op metrostation Beurs en is bereikbaar vanaf Binnenwegplein en de zuidkant van de Coolsingel. RET heeft als één van haar doelen om prettige metrostations te bieden, die zijn voorzien van allerlei gemakken, zodat reizen zo makkelijk en plezierig mogelijk wordt. Het RET Servicepunt op Beurs heeft, net zoals het Servicepunt op Rotterdam Centraal, open balies die zorgen voor persoonlijk contact tussen reizigers en RET-medewerkers.

Gratis koffie en gebak

Om de opening van het nieuwe OV-Servicepunt in stijl te vieren, krijgen RET-klanten op 10 juni gratis koffie met een mini-muffin. Stefan Swart, algemeen directeur Coffeecompany: "Coffeecompany heeft een voorliefde voor het openbaar vervoer. In andere wereldsteden zien we dit soort gecombineerde service en koffie-punten al langer. We zijn dan ook erg trots op onze centrale locatie in metrostation Beurs in deze wereldstad!”

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Neem nu een Infrasite Premium abonnement voor € 12,- per maand.

ABONNEREn

Auteur: Redactie Infrasite

Bron: RET